poniedziałek, 6 lipca 2015

summer hairstyles, czyli co zrobić z włosami w lato

Ludziska! Już tydzień wakacji za nami!
Jak te wakacje będą tak szybko mijały jak ten tydzień, to pewnie nie pojadę do większości miejsc, które chciałam odwiedzić..
Ale na szczęście jest słoneczko i upał, ale czasami te słońce jest tak nie do zniesienia, że nie da się ustać na dworze więcej niż pięć minut, a co dopiero ustać na gorącym piasku lub chodniku.
Nawet jeśli, to trzeba się cieszyć, bo zawsze może padać!
Mniej więcej 3 tygodnie temu ścięłam włosy, które sięgały mi powiedzmy że do pępka! Nie powiem, że nie żałuje, ale są plusy na te upalne dni.
Niestety to nie była moja decyzja, lecz fryzjerki. Dlaczego? Bo nie ścinałam ich 6 lat i były troszkę bardo zniszczone przez prostowanie itd.


Dziś mam dla Was kilka propozycji co zrobić z włosami, w takie a nie inne lato! :)

Standardowa fryzura, czyli kucyk! ale nie zawsze musi wyglądać on nudno. Można dodać do tego warkoczyk lub co tam Wam przyjdzie do głowy!
  

Oczywiście, najlepszym wyjściem jest nasz słynny KOK!

 

Inne ciekawe propozycje :








Wszystkie udost. zdjęcia są pobrane z google grafika







Mam nadzieję, że post Wam się podoba i do zobaczenia za tydzień!
Udanych, gorących wakacji Wam życzę!
Całusy,
Wastii

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz