poniedziałek, 13 lipca 2015

Black hat


Cześć wszystkim! Jak mija dzień? 
Od jakiegoś czasu, możemy spotkać na ulicy wiele osób z kapeluszami na głowie. Jeszcze nigdy nie miałam kapelusza, aż do niedawna! Szczerze mówiąc, jest to jeden z najlepszych rzeczy, jakie kupiłam. 
Gorąco polecam WSZYSTKIM!






KAPELUSZ - stradivarius 


SPODNIE I KOSZULA - stradivarius 


KURTKA - tally weijl


Btw.
Już mam 100% pewność, że we wrześniu przeprowadzam się do Krakowa!
Jest to najlepsza informacja, jaką kiedykolwiek dostałam!
Razem z moimi laseczkami z klasy, zamieszkam w bursie. 
Pod koniec sierpnia, czeka nas dużo roboty, żeby chociaż trochę ten pokój ładnie wyglądał hihi. 
Obviously I'm just kidding! 
Ale mały remoncik nie zaszkodzi... 
Więc do zobaczenia KRAKÓW! Za 2 miesiące będziesz musiał mnie znosić.
Nie był to najlepszy okres w moim życiu, dlatego uważam, że ta przeprowadzka dobrze mi zrobi.



HOPE YOU ENJOY IT!
WastFash

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz