wtorek, 25 lutego 2014

Przyjaciele

Warto spełniać marzenia, ale najlepiej się je spełnia z przyjaciółmi. Nie umiałabym bez nich żyć . Przecież to oni wspierają nas w trudnych chwilach, pomagają, rozśmieszają itd. Jeśli upadniesz ktoś musi cię podnieść. Chyba że, przyjmiemy to dosłownie, toby na pewno nie chodziło tu o mich przyjaciół, bo przecież zaczęliby się śmiać, jak zawsze. :) Ale właśnie o to w tym chodzi, nie ważne co się stanie bo to oni będą wiedzieli jak cię rozśmieszyć i jak pomóc.
Tak samo ze spełnianiem marzeń. Jeśli coś nam nie wyjdzie, wiemy że jest taka osoba obok która powie "dasz radę" "razem zrobimy wszystko" "nic nas nie pokona". Czasem coś nie wychodzi, to normalne. Ale kiedy jest ciężko, to znak że idziesz w dobrym kierunku. Czasami kłócimy się z przyjaciółmi, praktycznie bez powodu. Ja tak miałam, chyba pół roku się nie odzywałam z przyjaciółką i tak naprawdę nie wiem o co. Ale najlepsze jest to że ta przerwa dała bynajmniej mi dużo do myślenia. Wiem że nie umiem bez niej żyć, bo tak naprawdę do końca nie miałam się komu wygadać.
Znamy się od dzieciństwa, ufamy sobie najbardziej i jesteśmy nie rozłączne, razem nie do pokonania.




Nie ma różnicy czy jesteś młodsza czy starsza. W przyjaźni jesteście tacy sami, coś was połączyło i musimy robić żeby nic nas nie oddzieliło. No ale w końcu nadejdzie czas kiedy pójdziemy własną ścieżką, pójdziemy do innych szkół/studia/praca. Założymy rodzine, ale prawdziwa przyjaźń to ta która przetrwa wszystko. Rozłąkę, kłótnie, dosłownie WSZYSTKO. Tak samo z miłością, ale o tym mogę napisać kiedy indziej.
Po prostu WARTO WIERZYĆ. Nic nie dzieje się przypadkiem. Każde słowo, ruch, postęp może zmienić wszystko. Dopóki możemy, warto spełniać wszystkie marzenia, nawet te które wydają nam się nie realnie, bo przecież nadzieja umiera ostatnia i warto wierzyć bo nigdy nie wiesz co się wydarzy.


Zapraszam do komentowania i mam nadzieję że post się podoba! Do zobaczenia
xoxo Ola :)

1 komentarz: