piątek, 28 sierpnia 2015

I'm moving out!

Teraz to już jest pewne. Wyjeżdżam do Krakowa! Jeszcze niedawno nawet o tym nie myślałam, bo wiedziałam, że moim miejscem jest Opole. A jednak się myliłam! Pewnie mi nie uwierzycie, ale to jest dla mnie jak spełnienie marzeń, bo przecież codziennie będę robić to co kocham - tańczyć! Od poniedziałku zastanawiam się co mi się przyda, co wziąć... NIE MAM POJĘCIA. No ale, co tydzień będę wracać do domu, więc o tyle dobrze.
Jestem baardzo ciekawa jak moje życie teraz będzie wyglądało: bursa, nowa szkoła, wielkie miasto... Tylko czekać na poniedziałek! No tak, szkoła... W sumie, to nic jeszcze nie mam - żadnej książki, żadnego zeszytu, nawet plecaka! Więc nie wiem z czym ja przyjdę w środę na pierwszą lekcje.
No ale, może załatwi się wszystko we wtorek (oby). Btw. jeśli ktoś wie gdzie w Krk można kupić tanie, używane itd książki - piszcie plz.

Pod koniec pierwszego tygodnia, na blogu pojawią się zdjęcia z przyszłej sesji i opisze Wam pierwszy tydzień w Krakowie, więc zapraszam do śledzenia. :)
A niżej mam dla Was kilka zestawów w których jestem zakochana!



kapelusz/koszula - stradivarius || spódniczka - sinsay 




spodenki - stradivarius || koszula - bershka 









spodnie - pull&bear || bluzka w paski - sinsay || bluzka - stradivarius


Ja lecę dalej pakować i przygotowywać ubrania, a Wam życzę powodzenia 1. września!

ZAPRASZAM DO OBSERWOWANIA MNIE NA SNAPIE (OLKQQ) ORAZ INSTAGRAMIE (ALEKSANDRA_WASTAG) 

Pozdrawiam,
WastFash

4 komentarze:

  1. ja Ci życzę powodzenia Kochana! :) spełniaj marzenia i się nie poddawaj tak jak do tego momentu - mimo tego, że jesteś młodsza to lecisz ostro i jesteś idealnym przykładem na to, że można coś osiągnąć :)
    i bez stresiku, Ty przynajmniej nie masz lekcji JUŻ 1 września :c
    piąteczka ! :*

    OdpowiedzUsuń