wtorek, 25 sierpnia 2015

White look

Cześć, witam, sieeeemanko! Dziś mam dla Was kolejny "modowy" post, który dawno się nie pojawiał na moim blogu. Dlatego uznałam, że już czas!

Wiec : białe buty! To właśnie one robią największe zamieszanie w internecie, sklepach i na ulicach! Każdy dobrze wie, jak świetnie one wyglądają, dlatego prawie każdy je ma.
Niżej pokaże Wam buty, które najbardziej przypadły mi do gustu. Mam nadzieje, że niektóre też Wam się podobają. Jeśli tak, to zostawcie komentarz! :)
Buty damskie Nike Air Max Thea

NIKE AIR MAX THEA - 449 ZŁ


Buty męskie Nike Air Force 1

NIKE AIR FORCE 1 - 419 ZŁ


Buty męskie Nike Air Max 90 Essential

NIKE AIR MAX 90 ESSENTIAL - 529 ZŁ
Męskie buty Air Jordan 1 Mid

AIR JORDAN 1 MID - 449 ZŁ


BUTY SUPERSTAR - 349 ZŁ



U CLASSIC SLIP-ON TRUE WHITE - 220 ZŁ

VANS STORE

CHUCK TAYLOR ALL STAR OX CORE CANVAS 
249 ZŁ



Ulubione połączenia: 




 



















Miłego dnia! A już pod koniec tygodnia pojawi się post z przeprowadzi do Krakowa, a następnie opowiem mam jak minęły pierwsze dni w wielkim mieście, nowej szkole i w bursie!
Pozdrawiam,
WastFash

3 komentarze:

  1. Białe airmaxy to moja niespełniona miłość <3
    http://kasjaa.blogspot.com/

    PS: Będę bardzo wdzięczna za klik TU <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie takie buty są jak najbardziej ok, za to mąż to bardziej tradycyjne półbuty woli. Dlatego też z takimi szukam mu dobrze zaopatrzonych sklepów, żeby miał z czego wybierać. Ostatnio takie półbuty sportowe na https://butymodne.pl/polbuty-meskie-buty-riko-skora-naturalna-c5547.p22.f125.html sobie upatrzył. Dzięki mnie, bo ja ten sklep znalazłam.

    OdpowiedzUsuń